A Selemix® újrabrandingeli és digitalizálja magát
A PPG által gyártott könnyűipari bevonatok (LIC) vezető márkája, a Selemix® bemutatta figyelemre méltó új márkamegjelenését és érzetét. De ez még nem minden…
Az új márka szlogenjének, a „partnered a teljesítményben” szellemében a Selemix kibővített digitális eszközkínálatával szereli fel ügyfeleit, egy termékalkalmazás és egy vadonatúj weboldal bevezetésével.
A márkaváltás okát magyarázva Sara Fanciano, a CEMTA üzleti igazgatója és a PPG EMEA korábbi CT/LIC üzletfejlesztési menedzsere elmondta:
A PPG-nél küldetésünk, hogy a könnyűipar preferált partnere legyünk, a felhasználók számára a legnyereségesebb megoldásokat, és forgalmazó partnereink számára a legversenyképesebb termékeket nyújtva. Manapság a márka értéke és az ügyfélélmény kulcsfontosságú döntési kritériumok.
A Selemix marketing és üzletfejlesztési vezetői csapata kiterjedt kutatási időszakot folytatott annak érdekében, hogy megvizsgálja forgalmazó partnerei és végső felhasználói leggyakoribb problémáit, eredményül egy fejlesztési stratégiát kidolgozva azok leküzdésére.
Új márka és kommunikációs stratégia
A Selemix márkát elsősorban az elkötelezett erőink jellemzik, beleértve forgalmazóinkat is, akik készen állnak arra, hogy az alkalmazókat egy kifogástalan és tartós befejezés elérésére irányítsák minden festési munka során. Szenvedélyünk túlmutat a festéken; célunk, hogy ügyfeleinket nyereségesebbé tegyük” – mondta Sara.
Felismertük, hogy mind belsőleg, mind külsőleg legnagyobb erősségünk mindig is a műszaki tanácsadási megközelítésünk volt, ám ez nem tükröződött kommunikációnkban.
mondta Alberto Gonzalez, az EMEA üzleti megoldások és márkázás menedzsere a PPG Refinish-nél.
Az új „partnered a teljesítményben” szlogen bevezetése kiemeli a márka elkötelezettségét az ügyfelek igényeinek kielégítése iránt. Egy márkaismereti kampány, amely bemutatja, hogyan kezelik a festők és döntéshozók napi kihívásaikat a Selemix-szel mint elkötelezett és megbízható partnerrel oldalukon, az új kommunikációs stratégiát a PPG közösségi média csatornáin keresztül indítja el. Ezen kívül a Selemix weboldala is design és tartalom frissítést kapott, hogy összhangban legyen az átfogó márkavízióval.
A Selemix márkájának új, erőfeszítésmentes fekete designja termékeihez tökéletesen illeszkedik a megújult ezüst metál csiszolt logójához, amely az eredeti 3D-s kocka lapított iterációja, modernizálva és eltávolodva az előző színes kék és narancssárga megjelenéstől.
Fejlődő ügyfélélmény
A kutatás eredményeként számos további javulás is történt a termékkommunikáció terén. A rendelési folyamathoz szükséges hosszú termékkódokat a hátsó címkére helyezték át. Így a címkék előlapján csak a rövid termékkódok maradnak, megkönnyítve az ügyfelek számára a termékek azonosítását és megjegyzését. A hátsó címkéken található rövid műszaki utasítások, valamint a műszaki adatlapok tovább egyszerűsítésre kerültek, nagy hangsúlyt fektetve a végfelhasználók megértésére.
A legnagyobb innováció azonban az új termékalkalmazás. A felhasználók vagy beolvashatják a termékcímke vonalkódját, vagy a termék nevével vagy kódjával kereshetnek egy terméket az alkalmazásban, hogy ezután megkapják a legfrissebb termékinformációkat és rövid műszaki utasításokat. A PPG termékalkalmazása ingyenes, iOS-re és Androidra is alkalmas, és letölthető 2023 november közepétől.
Alberto így zárta:
A Selemix ügyfelei biztosak lehetnek abban, hogy még sok minden vár rájuk. Az új márkamegjelenéssel és érzettel, egy új festési stílussal és kibővített digitális eszközkínálattal fontos mérföldkövet állítunk fel azzal a céllal, hogy a LIC preferált vezető márkájává váljunk.
mondta Alberto Gonzalez, az EMEA üzleti megoldások és márkázás menedzsere a PPG Refinish-nél.